RSS

Mengapa Kita Perlu Mengambil Makanan Tambahan ?

17 Dec

Alasan-alasan utama untuk mengambil makanan tambahan :

Ramai antara kita menyedari bahawa makanan-makanan harian yang kita ambik hari ini tidak lagi begitu berkhasiat seperti dahulu..betul tak ?

Pemprosesan,penghantaran,tanih-tanih yang pupus dan tempoh simpan yang lama,semuanya menyusutkan NUTRISI makanan tersebut…tengok lah ikan yang sampai kat kita..heeeee dah berbulan-bulan dan warna pun dah putih..kan !!!

Makanan segera jadi rutin harian..apa tidak nya,tak ada masak nak masak daaaa…kita ditunjuk ajar supaya makan makanan berkhasiat TAPI  pengiklanan makanan berlemak,bergula dah jadi biasa..ya kan !!!

Satu lagi ” MAKANAN AJAIB “ yang dimasak melalui gelombang mikro..boleh kata kebanyakan rumah ada kan..betu tak ?

Natijah daripada semua ini kita perlu ambik makanan tambahan yang bersifat semula jadi “SHAKLEE” produk semulajadi yang pasti tiada sebarang bahan kimia,lengkap,bermanafaat serta kaya dengan NUTRIEN yang diperlukan oleh badan kita.

 

**I FOLLOW**

 

 

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on December 17, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: